onsdag 29. mai 2013

Hakkebakkeskogen del 1!

Valgfaget sal og scene skal ha en forestillig for oss idag. Vi fikk lov til å være med på forberedelsene og ta bilder og intervjue de. Etter at jeg har vært og intervjuet de og sett litt hva denne forestillingen tror jeg det faktisk kan bli en ganske kjekk forestilling. Forestillingen de skal ha heter Hakkebakkeskogen. Jeg intervjuet en jente som har en rolle i dette skuespillet.

Fikk du den rollen du hadde lyst på?
Både ja og nei.

Gruer du deg?
Ja.

Hvilken rolle har du?
Petra pinsvin, så jeg er altså et pinsvin.

Hvor lenge har dere øvd på dette?
Siden mars.

Fikk du den rollen du hadde lyst på? Hvilken rolle ville du egentlig hatt?
Jeg ville egentlig være bestemor.

Hvorfor skal dere ha dette skuespillet og ikke et annet?
Fordi det skal være til en barnehage.

Hva innebærer rollen din?
Jeg er et slemt, skummelt og ekkelt pinsvin.

Har det vært en vanskelig oppgave syns du?
Ja, fordi det har vært mye å gjøre.

Synes du sal og scene har vært et kjekt valgfag? Hvorfor/hvorfor ikke?
Ja, både og. Det er litt stress men du må liksom ha en interesse for dette for at det skal bli litt ekstra kjekt.

Her er litt bilder fra forberedelsene:)














 Bildene er tatt av meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar