søndag 8. mars 2015

Oppdrag 16: Litt om meg!

Oppdraget i dag var mer valgfritt og vi fikk bestemme selv hva skulle skrive om, men det skulle omhandle ungdom i dag. Jeg har selv valgt og skrive om meg selv og si litt om hvordan min hverdag er i dag. Jeg har tatt utgangspunkt i et ark vi fikk udelt hvor det stod om forskjellige ungdommer fra hele verden. Jeg har valgt og skrive på samme måte bare om meg selv.

Navn: Kaija
Alder: 15år
Bosted: Stavanger, Norge
Familie: Mor, far, 4 søsken
Skole: Lundehaugen

Dagen min: 
Jeg har på fire alarmer fra og med 06.30 om morgenen, men står ikke opp før 07.15 ca. Jeg står opp og går rett på badet og klær meg og sminker meg. Deretter går jeg opp og spiser frokost og tar med meg matpakken på vei ned før jeg spurter inn på badet for og pusse tennene. Jeg er ute av døra mellom 07.50-07.55 for og gå til skolen.

På mandag, onsdag og fredag har vi langdag og da slutter vi 14.25 og på tirsdager og torsdager slutter vi 13.20. Etter skolen pleier jeg som regel og gå hjem eller og ta bussen. Når jeg kommer hjem pleier jeg og spise og slappe av litt før jeg begynner på skolearbeidet. På ettermiddagen pleier jeg bare og slappe av eller være med venner.

Hvor er jeg om 10 år: 
Om ti år er jeg 26 år og da tenker jeg at jeg studerer og gjerne har en jobb utenom så jeg tjener litt penger. Mest sannsynlig bor jeg for meg selv. Kanskje jeg også har fått meg en kjæreste til da.

Kjæreste eiendel: 
Den kjæreste eiendelen min må bli mobilen min og katten min. Mobilen min er den eiendelen som er med meg over alt uansett hvor jeg går. Katten min er fordi hun er så utrolig kosete og er virkelig bare den beste katten jeg noen gang kunne fått.

Forbilde: 
Jeg har dessverre ikke et forbilde fordi det er faktisk ikke noe jeg tenker så mye på egentlig. Men jeg har jo folk som inspirer meg veldig som f.eks. Rolf-Goran Bengtsson som er en sprangrytter på internasjonalt toppnivå.

Livsmotto: 
Dette er mitt livsmotto.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar